Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media – Gustav Hrušovský
Gustav Hrušovský
Master's thesis
Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media
Analysis of marketing mix of advertising agency FILIP Media
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu dané reklamní agentury. Kromě základních 4P(Product, Price, Place, Promotion) obsahuje i další 3P (Personnel, Process, Physical evidence), neboť produktem reklamní agentury jsou služby. Kromě marketingového mixu obsahuje SWOT a BCG analýzu, kde upozorňuje na kladné a negativní stránky působení reklamní agentury FILIP Media. Samotná kapitola …moreAbstract:
This dissertation aims at analysis of marketing mix of advertising agency. Besides main 4P (Product, Price, Place, Promotions) contains other 3P (Personnel, Process, Physical evidence), because the product of the agency are services. The dissertations includes also SWOT and BCG analysis, in which provides information about positive and negative aspects of work of the agency. The separate chapter is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30525
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2012
- Supervisor: Hana Machková
- Reader: Květa Havlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30525
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Zhodnocení finanční analýzy reklamní společnosti GRETA AGENCY, spol. s r. o. v letech 2004 - 2006
Petra BEDNAŘÍKOVÁ -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
Tomáš Kubíček -
Tvorba reklamních kampaní reklamní agenturou
Barbora Veselá -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka