Gustav Hrušovský

Master's thesis

Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media

Analysis of marketing mix of advertising agency FILIP Media
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu dané reklamní agentury. Kromě základních 4P(Product, Price, Place, Promotion) obsahuje i další 3P (Personnel, Process, Physical evidence), neboť produktem reklamní agentury jsou služby. Kromě marketingového mixu obsahuje SWOT a BCG analýzu, kde upozorňuje na kladné a negativní stránky působení reklamní agentury FILIP Media. Samotná kapitola …more
Abstract:
This dissertation aims at analysis of marketing mix of advertising agency. Besides main 4P (Product, Price, Place, Promotions) contains other 3P (Personnel, Process, Physical evidence), because the product of the agency are services. The dissertations includes also SWOT and BCG analysis, in which provides information about positive and negative aspects of work of the agency. The separate chapter is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2012
  • Supervisor: Hana Machková
  • Reader: Květa Havlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30525