Bc. Miloslav Koldinský

Master's thesis

Kritický pohled na propagandu Třetí říše z pohledu marketingové komunikace

Critical Review of the Third Reich from a Marketing Communications Perspective
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rozsáhlým popsáním a analýzou propagandy Třetí říše z pohledu marketingové komunikace. Teoreticko-metodologická část je rozdělena na tři hlavní kapitoly. V první kapitole se čtenář dovídá základní a obecné informace o propagandě, které jsou potřebné pro uvedení do dané problematiky. Další kapitola je již zaměřena na propagandu Třetí říše a její hlavní představitele. Dále …more
Abstract:
This thesis is deals with vast describing and analyzing the propaganda of the Third Reich from the marketing communications perspective. Theoretical - methodological part is divided into three main chapters. In the first chapter the reader learns the basic and general information about the propaganda which are required for entry into the issue. Next chapter is focused on the Third Reich and their main …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc., Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication