Bc. Miloslav Koldinský

Master's thesis

Kritický pohled na propagandu Třetí říše z pohledu marketingové komunikace

Critical Review of the Third Reich from a Marketing Communications Perspective
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá rozsáhlým popsáním a analýzou propagandy Třetí říše z pohledu marketingové komunikace. Teoreticko-metodologická část je rozdělena na tři hlavní kapitoly. V první kapitole se čtenář dovídá základní a obecné informace o propagandě, které jsou potřebné pro uvedení do dané problematiky. Další kapitola je již zaměřena na propagandu Třetí říše a její hlavní představitele. Dále …viac
Abstract:
This thesis is deals with vast describing and analyzing the propaganda of the Third Reich from the marketing communications perspective. Theoretical - methodological part is divided into three main chapters. In the first chapter the reader learns the basic and general information about the propaganda which are required for entry into the issue. Next chapter is focused on the Third Reich and their main …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedúci: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc., Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication