Valeriia Riabiko

Bachelor's thesis

Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic

Vliv různých atributů balení na vnímání produktů zákazníky v České republice
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit vliv vizuálních a informativních prvků balení produktů na vnímání, hodnocení a jejich následný výběr zákazníky v České republice. Pro výzkum byl použit kvalitativní přístup a byly vedeny hloubkové rozhovory se zákazníky české národnosti s cílem prozkoumat blíže percepční tendence v rámci dané kultury. Výsledky výzkumu ukázaly, že balení produktu ovlivňuje vnímání …viac
Abstract:
The current thesis aimed to investigate the influence of different visual and informative packaging elements on customers’ perception, evaluation, and a further selection of the product in the Czech Republic. The qualitative approach to the research was utilized and the in-depth interviews with customers of Czech nationality were conducted in order to explore the perceptual tendencies within one culture …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedúci: Efthymia Kottika
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80326