The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele) – Mgr. Steven Van Wichelen
Mgr. Steven Van Wichelen
Disertační práce
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior
Anotace:
Práce se zaměřuje na kognitivní, afektivní a konativní reakce spotřebitelů na pro-duct placement. Zkoumá, jak pozornost, vybavení si značky, postoje, osobnost značky, preference produktu a nákupní záměr jsou ovlivněny prostřednictvím různých typů produkt placementu. Ke sběru primárních dat bylo využito dotazní-kové šetření (n = 164), eyetrackingový výzkum (n = 80), hloubkové rozhovory se 2 skupinami …víceAbstract:
The thesis focuses on the cognitive, affective and conative responses from consum-ers to product placement. It wishes to research how attention, brand recall, attitude, brand personality, product preference and purchase intention are influenced by dif-ferent types of product placement. In order to do so, it made use of a survey (n = 164), an eye tracking research (n = 80), an interview comparing 2 …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Nagyová, prof. Ing., Ph.D., Jaroslav Světlík, prof. Ing., Janka Táborecká Petrovičová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAN WICHELEN, Steven. \textit{The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)}. Online. Disertační práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ldkwe8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Product placement a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele na českém trhu
Jana Baranová -
Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele
Tereza Slováčková -
Uplatnění product placementu ve filmu: případová studie
Elizaveta Murashova -
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement v pořadech o vaření a jeho vliv na spotřebitele
Jana Rubešová -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Efektivita product placementu, jakožto marketingového nástroje, v českém filmu
Matyáš Bulín