Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic – Valeriia Riabiko
Valeriia Riabiko
Bakalářská práce
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Vliv různých atributů balení na vnímání produktů zákazníky v České republice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit vliv vizuálních a informativních prvků balení produktů na vnímání, hodnocení a jejich následný výběr zákazníky v České republice. Pro výzkum byl použit kvalitativní přístup a byly vedeny hloubkové rozhovory se zákazníky české národnosti s cílem prozkoumat blíže percepční tendence v rámci dané kultury. Výsledky výzkumu ukázaly, že balení produktu ovlivňuje vnímání …víceAbstract:
The current thesis aimed to investigate the influence of different visual and informative packaging elements on customers’ perception, evaluation, and a further selection of the product in the Czech Republic. The qualitative approach to the research was utilized and the in-depth interviews with customers of Czech nationality were conducted in order to explore the perceptual tendencies within one culture …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80326
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Efthymia Kottika
- Oponent: Miroslav Karlíček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RIABIKO, Valeriia. \textit{Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/59j1v4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80326
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
The use of food delivery applications among different consumers groups in the Czech Republic
Yasmeen Al frouh