Provoz e-shopu s ohledem na chování a potřeby zákazníků – Bc. Anna Šídová
Bc. Anna Šídová
Master's thesis
Provoz e-shopu s ohledem na chování a potřeby zákazníků
Running an e-shop with respect to the customer needs and behavior
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem procesu tvorby e-shopu a využitím dostupných marketingových kanálů s ohledem na chování a potřeby zákazníků. Opírá se o teoretická východiska tvorby webu a online marketingu spolu s konkrétními doporučeními českých i zahraničních odborníků na toto téma. Tato doporučení jsou následně aplikována během procesu tvorby konkrétního e-shopu s květináči a příbuzným sortimentem …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the process of creating an e-shop and the usage of available marketing channels with respect to the customer needs and behavior. It follows the theoretical basis of web design and online marketing as well as specific recommendations of Czech and foreign experts on this topic. Those recommendations are applied during the development of a specific e-shop with flowerpots …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šídová, Anna. Provoz e-shopu s ohledem na chování a potřeby zákazníků . Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
User Experience jako strategie při tvorbě webu
Pavel Martinovský -
User experience design jako nástroj pro vylepšení konverzního poměru
Jan Hrubeš -
Návrhy na zlepšení user experience webové prezentace města Brna – GOtoBRNO.cz
Dominik Remetei -
Orientace na User Experience jako marketingová strategie
Jakub Krčmář -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Luboš Vnenk -
Komunikační strategie e-shopu bezbolestnesezeni.cz
Natálie Wilková -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights