Sociální inteligence a možnosti jejího rozvíjení u dětí předškolního věku – Hana NEČASOVÁ
Hana NEČASOVÁ
Bachelor's thesis
Sociální inteligence a možnosti jejího rozvíjení u dětí předškolního věku
Social Intelligence and its Development in Preschool Children
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sociální inteligencí a možnostmi jejího rozvoje u dětí předškolního věku. Poukazuje na důležitost schopnosti vycházet s ostatními dětmi, porozumění projevům vlastního i cizího prožívání a zabývá se celkovou sociální obratností dětí. Jsou to dovednosti, které se při dobrém vedení ze stran učitelů a rodičů může dítě naučit, a které mu později mohou přinést budoucí společenskou …moreAbstract:
This bachelor thesis is concerned with a social intelligence and possibilities of its development of preschool age children. It points out the importance of abilities to get along with other children and understanding own and others emotional expressions. It is concerned with an overall social deftness as well. These are the skills which can be learnt under the guidance of teachers and parents and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011
Identifier:
18314
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEČASOVÁ, Hana. \textit{Sociální inteligence a možnosti jejího rozvíjení u dětí předškolního věku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2011. Available from: https://theses.cz/id/59v5qn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEČASOVÁ, Hana. Sociální inteligence a možnosti jejího rozvíjení u dětí předškolního věku. Brno, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Vztah rysové emoční inteligence a sociální inteligence s životní spokojeností u vysokoškolských studentů
Anastasiia HAMKRELIDZE -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Emoční inteligence v sociální práci
Monika TUROŇOVÁ -
Emoční inteligence v sociální práci
Monika TUROŇOVÁ -
Vztah sociální kognice a inteligence u adolescentů
Kateřina Skalická -
Sociální inteligence psů a jejich vnímání
Lucie Kokrdová