Specifika vzdělávacího procesu u žáka s poruchami chování – Nikola MARKOVÁ
Nikola MARKOVÁ
Bachelor's thesis
Specifika vzdělávacího procesu u žáka s poruchami chování
Specifics of the educational process of pupils with specific behavioral disorders
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na specifika vzdělávacího procesu u žáků s poruchami chování. Práce v teoretické části obsahuje informace čerpané z odborné literatury ohledně poruch chování, jak specifických tak nespecifických, vzdělávacího procesu u těchto dětí a dále jsou popsány instituce, které zajišťují odbornou péči a pomoc nejen pro děti s poruchami chování. Praktická část je věnována vyhodnocení …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the specifics of the educational process for students with behavioral disorders. The theoretical part of the thesis includes information drawn from professional literature regarding both specific and nonspecific behavioral disorders, the educational process for these children, and descriptions of institutions providing specialized care and assistance not only for children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARKOVÁ, Nikola. Specifika vzdělávacího procesu u žáka s poruchami chování. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / SPPma-VZmi
Theses on a related topic
-
Analýza faktorů ovlivňujících jednání a rozhodování manažerů a úředníků v podmínkách krajských a obecních úřadů
Jakub Mašek -
Didaktické a metodologické postupy tejpování v oblasti kolenního kloubu za pomoci pevných a pružných pásek
Tomáš SYROVÁTKA -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ -
Specifika práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na hyperkinetické poruchy
Markéta KOPECKÁ -
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights