E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí – Bc. Simona Matějovská
Bc. Simona Matějovská
Master's thesis
E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí
E-commerce Focused on Purchasing through Social Media
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na poskytnutí komplexního pohledu na nakupování prostřednictvím sociální sítě Instagram a následně na návrhy pro vylepšení instagramového profilu za účelem obchodu dvou konkrétních firem. V rámci teoretické části jsou popsány důležité pojmy a souvislosti na základě studia odborné literatury a internetových zdrojů zaměřených na e-commerce, sociální média, sociální sítě …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to provide a comprehensive view of shopping via Instagram. It also offers suggestions and recommendations for two companies wanting to enhance the Instagram profiles they sell their goods on. The key concepts such as e-commerce, social media, Instagram, and their relations are explained in the theoretical part of the thesis based on the analysis of literature and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATĚJOVSKÁ, Simona. \textit{E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/59x6i4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights