Martin Mikeš
Bachelor's thesis
Využití a působení humoru v reklamě
Utilization and Effect of Humor in Advertising
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití a působení humoru v reklamě, který docela mění ráz typických informativních reklam, které nejsou veřejností zrovna oblíbené. Humorné reklamy naopak pobaví, tím více zaujmou a také jsou snáz zapamatovatelné. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní odborné pojmy a definice. Hlavně reklama, její cíle, funkce …moreAbstract:
Bachelor?s thesis is focused on utilization and effect of humor in advertising that changes character of typical informative ads that are not so popular by public. Humorous ads on the contrary, have fun, and more attractive, better grab attention and are easier to remember. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical section describes the basic professional concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mikeš, Martin. Využití a působení humoru v reklamě. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Projektové řízení v Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s.
Pavlína Holcrová -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s.
Eva Hůlová -
Finanční analýza Penzijní společnosti České pojišťovny a.s.
Tereza Reichlová -
Adaptační proces v Česká spořitelna - penzijní společnosti, a.s.
Věra Mouralová -
Penzijní systémy a analýza penzijních společností v České republice
Ondřej Kadeřábek -
Doplňkové penzijní spoření vybrané penzijní společnosti
Pavlina Subrova -
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Ondřej Skořepa
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights