Podpora studentů se specifickými poruchami učení na vysoké škole – Daniela KLUBALOVÁ
Daniela KLUBALOVÁ
Bachelor's thesis
Podpora studentů se specifickými poruchami učení na vysoké škole
Support for students with specific learning disabilities at the university
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se v prvních třech kapitolách zaměřuje na historický přehled a uvedení do problematiky specifických poruch učení. Dále vymezuje jednotlivé poruchy učení, jako je dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie a další. Poslední čtvrtou kapitolou teoretické části je podpora studentů se specifickými poruchami učení na vysoké …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part in the first three chapters is devoted to a historical overview and introduction to the issue of specific learning disabilities. It also defines individual learning disorders, such as dyslexia, dysgraphia, dysorthography, dyscalculia and others. The last fourth chapter of the theoretical part is the support of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLUBALOVÁ, Daniela. \textit{Podpora studentů se specifickými poruchami učení na vysoké škole}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/5a3911/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLUBALOVÁ, Daniela. Podpora studentů se specifickými poruchami učení na vysoké škole. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová