Jakub Horáček

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza vybraného pivovaru

Marketing situation analysis of selected brewery
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je zpracování marketingové situační analýzy vybraného pivovaru a poukázat na to, v jakém prostředí se pohybuje a v jaké situaci se pivovar právě nachází. V teoreticko-metodologické části budou popsány pojmy, které vysvětlují obsah situační analýzy a metody, které slouží k provedení marketingové situační analýzy. Vybraný subjekt byl analyzován s použitím PESTEL analýzy …more
Abstract:
Subject of this bachelor work is marketing situational analysis processing of chosen brewery and to point out in what enviroment and what situation the brewery is located. In theoretical-methodological part terms will be described, that explain the content of situational analysis and method, which serve to implement the marketing situational analysis. Selected subject was analyzed using PASTEL analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Dana Johnová
  • Reader: Ing. Vladimír Filip

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management