MicroLearningový kurz bezpečného používání digitálních technologií zaměřený na učitele ZŠ – Bc. Adam PINDUR
Bc. Adam PINDUR
Master's thesis
MicroLearningový kurz bezpečného používání digitálních technologií zaměřený na učitele ZŠ
MicroLearning course of safe using of digital technologies concentrated on teachers of primary schools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou microLearningového kurzu v prostředí LMS Moodle a následným ověřením v praxi. Kurz je zaměřen na bezpečné používání digitálních technologií ve smyslu bezpečné komunikace, ochrany dat, problematiky hesel apod. Cílovou skupinou tohoto kurzu jsou učitelé základní školy. Proškolený učitel bude moci dále předávat své nabyté znalosti žákům. Kurz je koncipován tak, aby …moreAbstract:
This thesis deals with creation of microLearning course in LMS Moodle environment and subsequent verification in practice. The course is focused on the safe use of digital technologies in terms of secure communication, data protection, password issues, etc. The main group of this course are primary school teachers. The trained teacher will be able to pass on the acquired knowledge to the students. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PINDUR, Adam. \textit{MicroLearningový kurz bezpečného používání digitálních technologií zaměřený na učitele ZŠ}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2020. Available from: https://theses.cz/id/5ahg5p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PINDUR, Adam. MicroLearningový kurz bezpečného používání digitálních technologií zaměřený na učitele ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2-ict-ict-16