Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku – Jan Gloss
Jan Gloss
Bakalářská práce
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Business Plan of a small or middle company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu na založení kavárny v Pardubicích. Na začátku práce jsou stanoveny tři podnikatelské cíle. V teoretické části jsou popsány veškeré analýzy a další potřebné obsahové prvky, které tvoří podnikatelský plán. Praktická část je věnována sestavení komplexního podnikatelského plánu včetně aplikace relevantních strategických analýz, na které …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to create a business plan for an opening of a café in Pardubice. In the beginning, three business goals are set. In the theoretical part, there are described all relevant analyses and other parts forming the business plan. The practical part is devoted to the creation of a complex business plan including application of relevant strategic analyses which are the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/es4ah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Případové studie: Komplexní analýza vnitřního prostředí e-commerce platformy Amazon
David Grinberg -
Analýza vnitřního prostředí v provozních prostorách metra
Jiří Haščyn