Bc. Šimon Novotný
Master's thesis
Využití inovativního marketingu
Application of innovative marketing
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití inovativního marketingu ve vybraném podniku. Jejím cílem je navržení influencer marketingové kampaně ve společnosti Maisie. Teoretická část objasňuje pojmy, kterými jsou například marketing či marketing na internetu. Následně jsou uvedeny marketingově nejvýznamnější sociální sítě a poté je blíže vysvětlen pojem inovativní marketing, konkrétně především influencer …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the use of innovative marketing in a selected company. The goal is to design an influencer marketing campaign at Maisie. The theoretical part clarifies concepts such as marketing or marketing on the Internet. Subsequently, the most important social networks in marketing and then the concept of innovative marketing is explained in more detail, specifically influencer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Novotný, Šimon. Využití inovativního marketingu. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights