Nákupné správanie generácie Y na trhu kávy v Brne – Bc. Štefan Tuka
Bc. Štefan Tuka
Diplomová práce
Nákupné správanie generácie Y na trhu kávy v Brne
Nákupní chování generace Y na trhu kávy v Brně
Anotace:
Tuka, Š. Nákupní chování generace Y na trhu kávy v Brně. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce je zaměřena na nákupní chování generace Y na trhu kávy v Brně. Cílem diplomové práce je identifikovat jednotlivé segmenty spotřebitelů na trhu kávy v Brně, zjistit jejich preference, a na základě toho stanovit doporučení pro subjekty poskytující služby na zkoumaném trhu …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the consumer behaviour of generation Y on the coffee market in Brno. The aim of the thesis is to identify segments of consumers in the coffee market in Brno, to identify their preferences, and on the basis of this, to make recommendations for sellers providing services on this market. For the achieving of aim is used quantitative and qualitative research. Quantitative …víceAbstract:
Tuka, Š. Nákupné správanie generácie Y na trhu kávy v Brne. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2019.Diplomová práca je zameraná na nákupné správanie generácie Y na trhu kávy v Brne. Cieľom diplomovej práce je identifikovať jednotlivé segmenty spotrebiteľov na trhu kávy v Brne, zistiť ich preferencie, a na základe toho stanoviť odporúčania pre subjekty poskytujúce služby na skúmanom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Naďa Hazuchová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová