Oleksandra Nikitina

Diplomová práce

Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market

Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provedení průzkumu a důkladné analýzy pro navržení nového trhu pro mezinárodní společnost. V případě kladného doporučení ohledně vstupu na trh je vypracována a předložena marketingová strategie a marketingový mix. Hlavní ideou tématu je navrhnout efektivní strategii pro Starbucks Corporation, celosvětový řetězec kaváren a specializovaného prodejce kávy, pro vstup na ukrajinský …více
Abstract:
The goal of this thesis is to conduct a research and thorough analysis of the suggested new market for international company. In case of positive recommendation regarding market entry, marketing strategy and marketing mix are to be developed and proposed. The central idea behind the topic is to suggest efficient marketing strategy for Starbucks Corporation, global coffeehouses chain and coffee specialties …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2014
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Stanislav Richter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40136