Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market – Oleksandra Nikitina
Oleksandra Nikitina
Diplomová práce
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provedení průzkumu a důkladné analýzy pro navržení nového trhu pro mezinárodní společnost. V případě kladného doporučení ohledně vstupu na trh je vypracována a předložena marketingová strategie a marketingový mix. Hlavní ideou tématu je navrhnout efektivní strategii pro Starbucks Corporation, celosvětový řetězec kaváren a specializovaného prodejce kávy, pro vstup na ukrajinský …víceAbstract:
The goal of this thesis is to conduct a research and thorough analysis of the suggested new market for international company. In case of positive recommendation regarding market entry, marketing strategy and marketing mix are to be developed and proposed. The central idea behind the topic is to suggest efficient marketing strategy for Starbucks Corporation, global coffeehouses chain and coffee specialties …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40136
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2014
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Stanislav Richter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40136
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Market Entry of XPeng P7 to Japanese Electronic Car Market
Tianyu Zhao -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska