Sociální sítě a jejich význam pro městský marketing – Alena Čechová
Alena Čechová
Diplomová práce
Sociální sítě a jejich význam pro městský marketing
Social Networks and their Importance for Urban Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá fenoménem sociálních sítí a jejich možném využití v komunikační politice měst a obcí s konkrétní aplikací na město Plzeň. Práce se zaměřuje na specifika veřejné správy a vhodný způsob využití běžných nástrojů marketingu. Práce zkoumá aktuální stav komunikace města Plzeň. Dotazníkovým šetřením a metodou rozhovoru diplomová práce zjišťuje pohled laické veřejnosti a odborníků …víceAbstract:
The master´s thesis deals with the phenomenon of social networks and their possible use in the communication policy of towns and municipalities with specific application to the city of Pilsen. The thesis focuses on the specifics of public administration and the appropriate way to use common marketing tools. The thesis examines the current situation of communication of the city of Pilsen. Questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68968
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68968
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of the Great Silk Road in the development of cities , tourism and economy in Uzbekistan .
Shakhnoza Khaytmuratova -
Analysis and comparison of indicators for evaluation of Smart Cities development
Adwoa Boahemaah -
Komparace kulturní politiky na municipální úrovni
Eva Bartušková -
Municipální marketing
Iveta KAVKOVÁ -
Municiáplní marketing
Michal VRBA -
Municipální marketing
Barbora FRYDRÝNOVÁ -
The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Denisa Velešíková -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová