Edukace osob s PAS v zařízení Effeta Brno – Bc. Jiří HEJDUK
Bc. Jiří HEJDUK
Diplomová práce
Edukace osob s PAS v zařízení Effeta Brno
Education of People Suffering from Autism and Placed in the Effeta Centre
Anotace:
Cílem práce je poukázat na problematiku edukace osob s autismem v závislosti na charakteru postižení, využití speciální intervence a na čase s ohledem na edukaci v zařízení Effeta. Proces edukace, který je do značné míry ovlivněn charakterem postižení, závisí především na nalezení adekvátního individuálního přístupu tzn. přizpůsobení prostředí a způsobu komunikace.Abstract:
The paper aims at the education of people who suffer from autism regarding the nature of handicap, the use of special intervention and the time in relation to the education in the Effeta Centre. The education itself, which is significantly affected by the nature of handicap, depends especially on the finding of an adequate individual approach, i.e., adaptation of the environment and a way of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2009
Zveřejnit od: 30. 3. 2009
Identifikátor:
1015812
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEJDUK, Jiří. Edukace osob s PAS v zařízení Effeta Brno. Brno, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Život rodiny s dítětem s diagnózou ADHD a Pervazivně vývojová porucha s prvky autismu
Monika Čechová -
Logopedická intervence u osob s chronickou balbuties
Šárka Křepelová -
Interakce ve školní třídě s dobrým sociálním klimatem
Alena Bendová -
Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí
Pavla Harangozó -
Principy interakce jokera a diváků v představeních divadla fórum
Martin Strnad -
Komunikace a edukace dětí s autismem se zaměřením na metodu VOKS
Marek Jež -
Komunikace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Barbora Finková -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem
Hana Slosiariková