Bc. Pavla Harangozó

Diplomová práce

Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí

The interaction of the kindergarten teacher supporting the mutual communication of children
Anotace:
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter, zaměřený na interakci učitele mateřské školy vedoucí k podpoře komunikace dětí za pomoci problémově orientované situace. Teoretická část práce se na úvod věnuje komunikaci a následně interakci učitele v návaznosti na problémově orientovanou situaci. Výzkumná část práce je založena na kvalitativně orientovaném výzkumu, prostřednictvím metody nestrukturovaného …více
Abstract:
This thesis is written with thereotic-empirical character and it is focused on the interaction between the preschool teacher and children during a problem-oriented situation, with the aim to support the child´s communication. Firstly, the theoretical part of the thesis deals with the aspects of communication followed by a focus on the interaction of the teacher during the problem-oriented situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Kristína Ovary Bulková, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Harangozó, Pavla. Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe