Martina Kalusová

Diplomová práce

Specifika marketingu v módním průmyslu

Specifics of fashion marketing
Anotace:
Diplomová práce se věnuje specifikům marketingu luxusních módních značek se zaměřením na tištěnou formu inzerce. Klíčovou částí práce je obsahová analýza tištěné reklamy vybraných módních značek použitá v rámci inzerce v módních magazínech. Analyzovány jsou reklamy následujících značek – Dior, Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Hermès, Gucci a Louis Vuitton. Vybrané značky jsou ze segmentu luxusního zboží …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the specifics of the luxury fashion marketing with a focus on the printed form of advertising. The key part of the thesis is the content analysis of print advertising of selected fashion brands used in advertising in fashion magazines. The following brands are analyzed – Dior, Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Hermès, Gucci and Louis Vuitton. Selected brands are from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Petra Kellerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78429

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management