Jiří POLCAR

Bakalářská práce

Využití Source Engine pro vizualizaci a interakci v prostředí digitální továrny a tvorba studijních podkladů

Use of Source Engine for Visualization and Interaction in a Digital Factory Environment and Education Support Development
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat tvorbu SW balíku zdrojů pro tvorbu modelů výrobních podniků za využití Source Engine (který je známý jako herní engine např. pro Half-Life 2) a výukových podkladů ve formě e-booku obsahujícího návod na použití tohoto balíku a poskytujícího kurz tvorby v Source SDK určený pro studenty předmětu KPV/DPVR ? digitální podnik a virtuální realita.
Abstract:
Goal of the thesis is to describe development of a software package for making models of manufacturing companies using Source Engine (which is used for powering computer games, for instance Half-Life 2) and to create education materials in the form of an e-book including a manual for use of this package and providing a Source SDK editing course for students of the subject KPV/DPVR ? Digital Factory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Hořejší, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLCAR, Jiří. Využití Source Engine pro vizualizaci a interakci v prostředí digitální továrny a tvorba studijních podkladů. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta strojní

Bakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.