Adam Fila
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá novým trendem, kterým jsou provozovny fitness pod širým nebem. V praktické části se nachází analýzy, které zjišťují, zda by tento koncept cvičení byl možný a za jakých předpokladů. Projekt venkovní posilovna by neměl být jen místem pro cvičení a zvedání činek, nýbrž místem pro aktivní odpočinek na čerstvém vzduchu, posezení u dobré kávy a zdravého jídla s přáteli, tvoření …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the new trend of outdoor fitness facilities. If you want to know what is analytics, you can try it by trying to find out more about it. The outdoor gym project should not only be a place for exercising and lifting weights, but a place for active rest in the fresh air, sitting with good coffee and healthy food with friends, creating new If you don't want to move, you …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ss8fj/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Komparační analýza vybraných českých a amerických fitness center
Martin Chalupa -
Využitelnost a propagace fitparků v Brně
Veronika Horáková