Analýza školních vzdělávacích programů se zaměřením na principy inkluzivního vzdělávání – Lucie SOBKOVÁ
Lucie SOBKOVÁ
Diplomová práce
Analýza školních vzdělávacích programů se zaměřením na principy inkluzivního vzdělávání
Analysis of School Curricula Focused on the Principles of Inclusive Education
Anotace:
Diplomová práce se věnuje analýze školních vzdělávacích programů se zaměřením na principy inkluzivního vzdělávání. Cílem práce je popsat principy inkluzivního vzdělávání a analyzovat je v rámci vybraných školních vzdělávacích programů v primárním vzdělávání. Teoretická část je členěna do čtyř kapitol a jejich obsahem jsou tato témata: inkluze, inkluzivní vzdělávání, kurikulum a žák se speciálními vzdělávacími …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of school curricula focused on the principles of inclusive education. The aim of the thesis is to describe the principles of inclusive education and analyse them within selected school curricula in primary education. The theoretical part is divided into four chapters and their content is the following topics: inclusion, inclusive education, curriculum and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Alica Petrasová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOBKOVÁ, Lucie. Analýza školních vzdělávacích programů se zaměřením na principy inkluzivního vzdělávání. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová -
Vybrané principy inkluzivního vzdělávání žáků s nadáním
Tereza Císlerová -
Využívání metod podporující inkluzivní principy při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Waldorfské škole
Michaela KOVÁCSOVÁ -
Principy inkluze očima žáků 1. stupně základních škol
Bohdana CUDZIKOVÁ -
Předpoklady dobré spolupráce školního psychologa s pedagogy
Zuzana MÜLLEROVÁ -
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
Vzdělávací program o problematice zdravotního postižení pro žáky středních škol
Matěj CHLÁDEK -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová