Možnosti cílení a využití PPC reklamy v České republice – Samuel Beniak
Samuel Beniak
Bakalářská práce
Možnosti cílení a využití PPC reklamy v České republice
Possibilities of targeting and use of PPC advertising in the Czech Republic
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zhodnotit, zdali má druh PPC reklamy a cílení vliv na její výkonnost a výsledky. Plánem je vytvořit reklamy pro e-shop se zaměřením na auto moto zboží, jakožto primárním prodejním zbožím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část se věnuje popsání PPC reklamy na teoretické úrovni, seznámení s ní jako celkem. Popsáním druhů reklam, možností …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate whether individual types of PPC advertising and targeting differ in efficiency and whether they deliver different results. The plan is to create ads for an e-shop website selling auto moto goods. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first part is devoted to the description of PPC advertising on a theoretical level and its introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Stanislav Vasko
- Oponent: Pavel Pajkrt, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Jakub Černý -
Pay-per-click reklamní kampaně
Veronika Brindzová
Název
Vložil
Vloženo
Práva