Mgr. Mikhail Biriukov

Diplomová práce

Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování

The impact of the Internet on consumer culture and behaviour
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá vliv moderních komunikačních technologií na spotřebitelské chování různých věkových skupin a analyzuje marketingové nástroje, které jsou nejefektivnější v moderní spotřebitelské kultuře. V teoretické části se zkoumá vznik fenoménu konzumerismu a hlavní modely klasického spotřebitelského chování. Cílem teoretické části je vytvořit představu o klasických modelech spotřeby …více
Abstract:
This thesis examines the impact of modern communication technologies on the consumer behavior of different age groups and analyzes marketing tools that are most effective in modern consumer culture. The theoretical part examines the emergence of the consumerism phenomenon and the main models of classic consumer behavior. The goal of the theoretical part is to create an understanding of classic consumption …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D., Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace