Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování – Mgr. Mikhail Biriukov
Mgr. Mikhail Biriukov
Diplomová práce
Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování
The impact of the Internet on consumer culture and behaviour
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá vliv moderních komunikačních technologií na spotřebitelské chování různých věkových skupin a analyzuje marketingové nástroje, které jsou nejefektivnější v moderní spotřebitelské kultuře. V teoretické části se zkoumá vznik fenoménu konzumerismu a hlavní modely klasického spotřebitelského chování. Cílem teoretické části je vytvořit představu o klasických modelech spotřeby …víceAbstract:
This thesis examines the impact of modern communication technologies on the consumer behavior of different age groups and analyzes marketing tools that are most effective in modern consumer culture. The theoretical part examines the emergence of the consumerism phenomenon and the main models of classic consumer behavior. The goal of the theoretical part is to create an understanding of classic consumption …víceKlíčová slova
Chování spotřebitelů konzumerismus spotřebitelská kultura generace Z generace Y generace X spotřebitelská kultura online internet moderní spotřebitelská společnost consumer behavior consumerism consumer culture Generation Z Generation Y Generation X online consumer culture modern consumer society
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jyibx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D., Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní formy marketingové komunikace
Lidia Panova -
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
Viktória Hurajtová -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Economics: Modern Consumer Psychology and Its Impact on Global Economics
Sofiia Krasnobay -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová