Jana MAREŠOVÁ
Diplomová práce
Život s dyslexií.
Ovlivní specifické poruchy učení životní cestu jedince?
Will specificic failures of learning influence individual´s journey throught his life?
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou života s dyslexií, resp. jak ovlivní specifické poruchy učení život jedince. Hlavním cílem mé diplomové práce je zkoumat, jak ovlivní specifická porucha učení osobnostní a vzdělávací rozvoj jedince. Mezi dílčí cíle mé práce patří: zjistit přístup rodičů k dítěti se specifickou poruchou učení, zjistit přístup učitelů na základní škole, střední škole případně …víceAbstract:
Will specificic failures of learning influence individual´s journey throught his life? In my work I deal with problems of living with dyslexia. How the specific learning difficulties will affect an individual's life. The main aim of my thesis is to examine how specific learning disability affects personal and educational development of the individual. The goals of my work are: to determine approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2013
Zveřejnit od: 3. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Olga Vaněčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAREŠOVÁ, Jana. Život s dyslexií.. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 1. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / NŠ-TV-C
Práce na příbuzné téma
-
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Reedukace a kompenzace znevýhodnění (hendikepů) dítěte s PAS prostřednictvím edukativních pomůcek s výtvarnou tematikou
Kateřina KROUPOVÁ -
Kompenzace a reedukace specifických poruch učení ve vyučování českému jazyku (případová studie)
Milada KAŠŠÁK HALAŠOVÁ -
Využití metod reedukace a kompenzace ve vzdělávacím procesu u žáků se zrakovým postižením
Marika ŠEDIVÁ -
Kompenzace specifických poruch učení a chování v podmínkách střední školy
Michal Klíčník -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Specifické poruchy učení, dyslexie
Markéta Vyhnánková -
Dyslexie a dyskalkulie jako vývojové poruchy učení a jejich vnímání perspektivou vybraných respondentů
Helena WAGNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 5bqx7j 5bqx7j/2
3. 1. 2013