Možnosti zavedení inovativního produktu pro bazénové technologie – Michaela Dostálová
Michaela Dostálová
Bakalářská práce
Možnosti zavedení inovativního produktu pro bazénové technologie
Challenges of Innovative Product Launch for Swimming-pool Market
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Možnosti zavedení inovativního produktu pro bazénové technologie“ je zpracování marketingové analýzy. Zpracovaná marketingová analýza bude předložena jako součást zpracované studie proveditelnosti záměru předkládaného v rámci strukturálních fondů Evropské unie, Operačního programu Podnikání pro inovace a konkurenceschopnost, programu podpory Inovace – Inovační projekt. Žadatelem …víceAbstract:
The aim of this thesis is a marketing analysis of „Challenges of Innovative Product Launch for Swimming-pool Market”. The analysis will be presented as part of a feasibility study within the scope of the present European Union structural funds, the Operational Program Enterprise and Innovation for Competitiveness, Program Support Innovation – Innovation Program. Applicant for a grand is a Čistá voda …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOSTÁLOVÁ, Michaela. \textit{Možnosti zavedení inovativního produktu pro bazénové technologie}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/5bwwad/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová