Bc. Josef Jalůvka

Bachelor's thesis

Zavedení nového výrobku do produktového mixu

The implementation of a new product to the product-mix
Abstract:
Předmětem bakalářské práce Zavedení nového výrobku do produktového mixu je analýza poznatků z marketingu, které se týkají nových výrobků, a jejich následná aplikace u konkrétního podniku. V první části jsou systematicky seřazeny a analyzovány teoretické poznatky na toto téma. V druhé části jsou pak analyzovány konkrétní trhy, konkurence, zákazníci, a též konkrétní podnik. Následně je zde navrženo, …more
Abstract:
The goal of the bachelor’s work The implementation of a new product to the product-mix is to analyse marketing information concerning new products and their follow-up application in a specific firm. The first part deals with systematic lining and analysing theoretical information about this topic. In the second part concrete markets, competitors, customers and also a specific firm are analysed. Further …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta