Zavedení nového výrobku do produktového mixu – Bc. Josef Jalůvka
Bc. Josef Jalůvka
Bachelor's thesis
Zavedení nového výrobku do produktového mixu
The implementation of a new product to the product-mix
Abstract:
Předmětem bakalářské práce Zavedení nového výrobku do produktového mixu je analýza poznatků z marketingu, které se týkají nových výrobků, a jejich následná aplikace u konkrétního podniku. V první části jsou systematicky seřazeny a analyzovány teoretické poznatky na toto téma. V druhé části jsou pak analyzovány konkrétní trhy, konkurence, zákazníci, a též konkrétní podnik. Následně je zde navrženo, …moreAbstract:
The goal of the bachelor’s work The implementation of a new product to the product-mix is to analyse marketing information concerning new products and their follow-up application in a specific firm. The first part deals with systematic lining and analysing theoretical information about this topic. In the second part concrete markets, competitors, customers and also a specific firm are analysed. Further …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r485j/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Capacity Planning of Production
Faizan Mujahid Mulla -
Dopad využití výrobní kapacity na celkovou prosperitu výrobního úseku
Lucie Volková -
Projekt zvýšení výrobní kapacity lakovací linky ve vybrané společnosti
Karin Řičářová -
Zvýšení výrobní kapacity vybraného pracoviště
Martin Balajka -
Analýza a zhodnocení plnění výrobní kapacity montážní linky
Adam Bittner -
Analýza využítí výrobní kapacity ve výrobním podniku
Blanka Křenková -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová