Komparace destinačního managementu Itálie a Francie – Ing. Jakub Lesniak
Ing. Jakub Lesniak
Bakalářská práce
Komparace destinačního managementu Itálie a Francie
Comparison of Destination Management of Italy and France
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá destinačním managementem Itálie a Francie. Cílem bakalářské práce je porovnat aktivity italské a francouzské národní turistické organizace a jejich destinační management, nabídku celoročních i sezónních produktů a jejich finanční dostupnost pro český turismus. Práce obsahuje i předpokládané trendy a aktuální problémy mezinárodního turismu. Součástí práce je poukázat na oblíbenost …víceAbstract:
The thesis deals with the destination management Italy and France. The aim of the thesis is to compare the activities of the Italian and the French National Tourist Organization and their destination management, offer year-round and seasonal products and their financial availability for Czech Tourism. The work also includes the projected trends and current issues in international tourism. Part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h4nn8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2014
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Organizace turistické dopravy na Šumavě
Andrea Heřmánková -
Využití mobilních aplikací ve vybrané cestovní destinaci
Damián Ondro -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Marketing destinace cestovního ruchu
Vít Fischer -
Marketing destinace cestovního ruchu
Martina Hubačová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová