Komparace destinačního managementu Itálie a Francie – Ing. Jakub Lesniak
Ing. Jakub Lesniak
Bachelor's thesis
Komparace destinačního managementu Itálie a Francie
Comparison of Destination Management of Italy and France
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá destinačním managementem Itálie a Francie. Cílem bakalářské práce je porovnat aktivity italské a francouzské národní turistické organizace a jejich destinační management, nabídku celoročních i sezónních produktů a jejich finanční dostupnost pro český turismus. Práce obsahuje i předpokládané trendy a aktuální problémy mezinárodního turismu. Součástí práce je poukázat na oblíbenost …moreAbstract:
The thesis deals with the destination management Italy and France. The aim of the thesis is to compare the activities of the Italian and the French National Tourist Organization and their destination management, offer year-round and seasonal products and their financial availability for Czech Tourism. The work also includes the projected trends and current issues in international tourism. Part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h4nn8/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 10. 2014
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Organizace turistické dopravy na Šumavě
Andrea Heřmánková -
Využití mobilních aplikací ve vybrané cestovní destinaci
Damián Ondro -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Marketing destinace cestovního ruchu
Vít Fischer -
Marketing destinace cestovního ruchu
Martina Hubačová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová