Firemní styl v souvislosti s rozvojem firem na internetu – Tomáš Brejla
Tomáš Brejla
Bakalářská práce
Firemní styl v souvislosti s rozvojem firem na internetu
Corporate style in the view of expansion of corporations on the internet
Anotace:
Práce pojednává o firemním stylu firem, speciálně pak firem na internetu. V první části je rozebrán firemní styl z teoretického hlediska. Je vysvětlena podstata firemního stylu, jeho dimenze, rozdíly mezi firemním stylem malých a velkých firem. Dále je v první části popsán princip tvorby firemního stylu z mezinárodního hlediska, čili pravidla, která je potřeba respektovat při použití firemního stylu …víceAbstract:
This work is about corporate style, especially about corporate style of internet corporations. In a first part of the work, the corporate style is analyzed from theoretical point of view. It's described the fundamentals of corporate style, its dimensions, differences between corporate style of small and big corporations. Then is described the principle of a creation of corporate style from international …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20245
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
- Vedoucí: Libor Krsek
- Oponent: Stanislav Horný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20245
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Merkantilní a propagační tiskoviny pro NO LIMIT
Gabriel Ádám -
Corporate identity hudební skupiny Mustang
Maria REISSIG -
Corporate Identity
Lenka KOTLÁROVÁ POPELKOVÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako nástroj vizuální komunikace malého podniku
Daniel Slameň -
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Jiří Kyncl -
Vizuální komunikace v neziskových organizacích
Pavla Kučerová