Bc. Jiří NOVOTNÝ

Bachelor's thesis

Osoby závislé, neúspěšné a mentálně retardované jako oběti i pachatelé trestných činů, východiska a pomoc

Addicts, the mentally retarded and failed as victims and criminals, and support bases
Anotácia:
Bakalářská práce na téma {\clq}qMasmédia a jejich vliv na rozvoj osobnosti dítěte`` se zabývá masovými prostředky komunikace. Především televizí a počítačem spolu s Internetem. Vysvětluje důvody a příčiny, proč jsou to právě děti, na které mají masmédia největší vliv a jejichž, hlavně psychický vývoj, mohou negativním způsobem ovlivnit. Pokouší se zjistit množství volného času dětí věnovaného těmto …viac
Abstract:
The bachelory work about {\clq}qMass media and their influence on the development of children{\crq}s personalities`` deals with the means of mass comunication, especially television and computer together with Internet. It explains the reasons and cause of why it is the children who get influenced the most by mass media, and whose mental development in particular may be negatively affected. It tries …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Zverejniť od: 29. 4. 2009
Identifikátor: 1016113

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVOTNÝ, Jiří. Osoby závislé, neúspěšné a mentálně retardované jako oběti i pachatelé trestných činů, východiska a pomoc. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy