Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Marie Schnirchová
Bc. Marie Schnirchová
Bakalářská práce
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Homeschooling and Children with Special Educational Needs
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se věnuje domácímu vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami pohledem jeho rodiče – vzdělavatele. Cílem této práce je popsat, jak vnímají domácí vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami jejich vzdělavatelé. V rámci kvalitativního výzkumu bylo uskutečněno sedm rozhovorů s respondentkami, které …víceAbstract:
This Bachelor’s thesis Homeschooling and Children with Special Educational Needs concerns the topic of homeschooling children with special education needs from the point of view of their parents – teachers. The qualitative research consists of seven interviews with parents of homeschooled special needs children. The data acquired in the interviews show how the parents perceive home education of special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ryvh8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Klára Záleská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová