Bc. Jiří CHUM

Bakalářská práce

Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech

Pronunciation Styles in Spoken Advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou výslovnostních stylů čtyř mluvených propagačních spotů. V teoretické části zpracovává literární prameny v oblasti mluveného projevu se zaměřením na jazykové prostředky výslovnostních stylů v českém jazyce a charakterizuje základní principy teorie a praxe rozhlasové reklamy. Analytická část navazuje jazykovým a marketingovým rozborem čtyř reklamních …více
Abstract:
This labour addresses to a language analysis of a pronunciation style of four spoken advertising spots. In the teoretical part it elaborates a literary source in a field of range of spoken speech which concentrates on a language tool of a pronunciation styles in czech language and describes basic principle theory and experience of a radio advertisement. The analytic part follows language and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10661

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHUM, Jiří. Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace