Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech – Bc. Jiří CHUM
Bc. Jiří CHUM
Bakalářská práce
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Pronunciation Styles in Spoken Advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou výslovnostních stylů čtyř mluvených propagačních spotů. V teoretické části zpracovává literární prameny v oblasti mluveného projevu se zaměřením na jazykové prostředky výslovnostních stylů v českém jazyce a charakterizuje základní principy teorie a praxe rozhlasové reklamy. Analytická část navazuje jazykovým a marketingovým rozborem čtyř reklamních …víceAbstract:
This labour addresses to a language analysis of a pronunciation style of four spoken advertising spots. In the teoretical part it elaborates a literary source in a field of range of spoken speech which concentrates on a language tool of a pronunciation styles in czech language and describes basic principle theory and experience of a radio advertisement. The analytic part follows language and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10661
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHUM, Jiří. Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnostní styly v rozhlasových reklamních spotech
Vendula OBDRŽÁLKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Tereza RYCHNOVSKÁ -
Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech
Markéta MACOUNOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvené reklamě Rádia Zlín
Tomáš MALÁR -
Styly řízení a vedení lidí ve zvolené organizaci
Stanislav Podynskyy -
Osobnost manažera a styly řízení
Simona Kupcová -
Manažerské styly vedení a jejich uplatnění v podniku
Karolína LANGMAJEROVÁ -
Styly vedení lidí
Michaela Slavíková