Porovnání názorů žáků a učitelů na klima školní třídy ve školách s daltonskými prvky vyučování a ve školách standardních – Bc. Markéta Viehmannová
Bc. Markéta Viehmannová
Master's thesis
Porovnání názorů žáků a učitelů na klima školní třídy ve školách s daltonskými prvky vyučování a ve školách standardních
Comparing Opinions of Students and Teachers about Classroom Climate at Schools Utilizing Dalton Teachings and at Standard Schools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rozdílnou percepcí klimatu školní třídy z pohledu žáků a učitelů standardních škol a škol s daltonskými prvky vyučování. Jejím cílem bylo v těchto typech škol popsat a analyzovat názory žáků a jejich třídních učitelů na klima školní třídy, a následně porovnat rozdíly v jejich vnímání. Za tímto účelem byla v práci popsána teoretická východiska výzkumného problému a vyvozeny …moreAbstract:
The topic of this thesis are differences in perception of classroom climate between students and teachers; standard schools and schools utilizing Dalton teachings. Its goal was to describe and analyse the opinions of teachers and students about classroom climate, in both types of schools and subsequently compare their perceptions. To this purpose, the theoretical starting points of the research problem …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wlhpb/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2013
- Supervisor: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VIEHMANNOVÁ, Markéta. \textit{Porovnání názorů žáků a učitelů na klima školní třídy ve školách s daltonskými prvky vyučování a ve školách standardních}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2013. Available from: https://theses.cz/id/5d3t2x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Mapování sociálního klimatu na 1. stupni ZŠ
Kateřina Tománková -
Začínající ředitelka v MŠ a její vliv na změny sociálního klimatu na pracovišti
Monika FANTOVÁ -
Změny ve vývoji sociálního klimatu školní třídy
Tereza Johnová -
Analýza mezilidských vztahů a sociálního klimatu ve třídě základní školy, kterou navštěvuje žák s dyslexií
Zuzana Doleželová -
Vliv třídního učitele na utváření klimatu třídy
Petra Morcová -
Kvantitativní výzkum sociálního klimatu tříd gymnázií
Eliška BOOROVÁ -
Charakteristiky sociálního klimatu školní třídy na střední odborné škole
Robert LEFAN