Porovnání názorů žáků a učitelů na klima školní třídy ve školách s daltonskými prvky vyučování a ve školách standardních – Bc. Markéta Viehmannová
Bc. Markéta Viehmannová
Diplomová práce
Porovnání názorů žáků a učitelů na klima školní třídy ve školách s daltonskými prvky vyučování a ve školách standardních
Comparing Opinions of Students and Teachers about Classroom Climate at Schools Utilizing Dalton Teachings and at Standard Schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rozdílnou percepcí klimatu školní třídy z pohledu žáků a učitelů standardních škol a škol s daltonskými prvky vyučování. Jejím cílem bylo v těchto typech škol popsat a analyzovat názory žáků a jejich třídních učitelů na klima školní třídy, a následně porovnat rozdíly v jejich vnímání. Za tímto účelem byla v práci popsána teoretická východiska výzkumného problému a vyvozeny …víceAbstract:
The topic of this thesis are differences in perception of classroom climate between students and teachers; standard schools and schools utilizing Dalton teachings. Its goal was to describe and analyse the opinions of teachers and students about classroom climate, in both types of schools and subsequently compare their perceptions. To this purpose, the theoretical starting points of the research problem …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wlhpb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VIEHMANNOVÁ, Markéta. \textit{Porovnání názorů žáků a učitelů na klima školní třídy ve školách s daltonskými prvky vyučování a ve školách standardních}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5d3t2x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Mapování sociálního klimatu na 1. stupni ZŠ
Kateřina Tománková -
Začínající ředitelka v MŠ a její vliv na změny sociálního klimatu na pracovišti
Monika FANTOVÁ -
Změny ve vývoji sociálního klimatu školní třídy
Tereza Johnová -
Analýza mezilidských vztahů a sociálního klimatu ve třídě základní školy, kterou navštěvuje žák s dyslexií
Zuzana Doleželová -
Vliv třídního učitele na utváření klimatu třídy
Petra Morcová -
Kvantitativní výzkum sociálního klimatu tříd gymnázií
Eliška BOOROVÁ -
Charakteristiky sociálního klimatu školní třídy na střední odborné škole
Robert LEFAN