Markéta Bohatá

Bakalářská práce

Komparace znázorňování postav v inzercích v různých zemích Evropy

The comparison of displaying people in advertisements of different countries in Europe
Anotace:
Cílem této práce je najít diference zobrazování lidí ve španělských, českých a švédských reklamách místních časopisů. Jedná se o časopisy pro ženy ve věku nad 26 let. Za každou zemi je vybrán vždy jeden časopis. Jako metoda tohoto zkoumání byla použita obsahová analýza, která srovnává znaky v mnou vybraných 34 kategoriích. Ve výsledcích analýzy jsou uvedeny v procentním výskytu jednotlivé znaky v daných …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to find differences of displaying people between Spanish, Czech and Swedish advertisements in local magazines. The magazines are intended for women in age 26 and more. There is always only one magazine for each country. A content analysis was used as a method for research, which compared characteristics in 34 categories that I chose. In the result of analysis we can find …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Dagmar Skokanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32300