Reklamní praktiky v rámci nekalé soutěže. Česko-německá komparace. – Vojtěch BĚLKA
Vojtěch BĚLKA
Diplomová práce
Reklamní praktiky v rámci nekalé soutěže. Česko-německá komparace.
Advertising practice in unfair competition. Czech-german comparison.
Anotace:
Tato práce se zabývá komparací právní úpravy vybraných reklamních praktik v rámci nekalé soutěže. Srovnávány byly právní řády České republiky a Spolkové republiky Německo. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola představuje právní komparatistiku, jakožto pro tuto práci použitou vědeckou metodu. Kapitola druhá vymezuje srovnávané právní instituty. Následující text je pak rozdělen na text …víceAbstract:
This thesis focuses on the compatation of regulation of choosen advertisement practises in relation to competition law. Legal system compared are those of Czech Republic and Federal Republic of Germany. This thesis consists of five chapters. The first chapter introduces the legal comparison as a reasearch method used in this thesis. The second chapter defines compared terms. Following text is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Černý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BĚLKA, Vojtěch. Reklamní praktiky v rámci nekalé soutěže. Česko-německá komparace.. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama
Filip Svoboda -
Srovnávací reklama a rozbor praktického příkladu
Veronika Janáková -
Srovnávací reklama v aktuální judikatuře
Martina Karásková -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Srovnávací reklama
Petra Štikarová -
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický -
Klamavá a srovnávací reklama
Michaela Riedelová -
Reklama podle obchodního zákoníku
Bronislav Richter
Název
Vložil
Vloženo
Práva