Pavel Baranyk

Diplomová práce

Retargeting as a key to revenue growth in e-commerce

Retargeting jako klic k rustu v e-commerce
Anotace:
Tato diplomová práce představuje problematiku online marketingu se zvláštním zaměřením na analýzu akvizičních kanálů a retargeting. Cílem této práce je představit nejčastěji používané akviziční kanály a retargetingové strategie, provést analýzy jejich výkonnosti na příkladu e-shopu Feedo.cz a potvrdit zásadní roli retargetingu pro růst společnosti. Analytická část práce je postavena na primárním výzkumu …více
Abstract:
The thesis gives an insight into the field of online marketing with a special focus on acquisition channels analysis and retargeting. The goals of this thesis are to introduce the most frequently used acquisition channels with focus on retargeting, carry out analyses of their performance in case of selected e-shop Feedo.cz and confirm pivotal role of retargeting in driving revenue growth of the company …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Ondřej Klega

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58273