Retargeting as a key to revenue growth in e-commerce – Pavel Baranyk
Pavel Baranyk
Diplomová práce
Retargeting as a key to revenue growth in e-commerce
Retargeting jako klic k rustu v e-commerce
Anotace:
Tato diplomová práce představuje problematiku online marketingu se zvláštním zaměřením na analýzu akvizičních kanálů a retargeting. Cílem této práce je představit nejčastěji používané akviziční kanály a retargetingové strategie, provést analýzy jejich výkonnosti na příkladu e-shopu Feedo.cz a potvrdit zásadní roli retargetingu pro růst společnosti. Analytická část práce je postavena na primárním výzkumu …víceAbstract:
The thesis gives an insight into the field of online marketing with a special focus on acquisition channels analysis and retargeting. The goals of this thesis are to introduce the most frequently used acquisition channels with focus on retargeting, carry out analyses of their performance in case of selected e-shop Feedo.cz and confirm pivotal role of retargeting in driving revenue growth of the company …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58273
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Ondřej Klega
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58273
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
PIYUSH PIDHADIYA -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Anna Potůčková -
Transition from Kentico Xperience to a new open-source e-commerce platform
Ondřej Pavlica -
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
Zuzana Ševčíková -
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Pavel Sedláček