Leoš Lacina

Bakalářská práce

Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh

Communication strategy for launching a new product on the market
Anotace:
Bakalářská práce „Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh“ byla zaměřena na návrh efektivní komunikační strategie pro nový výrobek ze segmentu kolaborativních robotů, který vstupuje na průmyslový trh segmentu B2B v roce 2021. Hlavním výzkumným cílem práce bylo zjistit a popsat, jaké komunikační kanály preferují koncoví uživatelé technologie pro jejich oslovení v rámci hodnoty informací …více
Abstract:
The bachelor's thesis "Communication strategy of launching a new product on the market" was focused on the draft of an effective communication strategy for a new product from the collaborative robot segment, which enters the B2B industrial market in 2021. Main research target of the bachelor thesis was find out and describe, which communication channels is preferred by end users of technology, to address …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82890