Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh – Leoš Lacina
Leoš Lacina
Bakalářská práce
Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh
Communication strategy for launching a new product on the market
Anotace:
Bakalářská práce „Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh“ byla zaměřena na návrh efektivní komunikační strategie pro nový výrobek ze segmentu kolaborativních robotů, který vstupuje na průmyslový trh segmentu B2B v roce 2021. Hlavním výzkumným cílem práce bylo zjistit a popsat, jaké komunikační kanály preferují koncoví uživatelé technologie pro jejich oslovení v rámci hodnoty informací …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Communication strategy of launching a new product on the market" was focused on the draft of an effective communication strategy for a new product from the collaborative robot segment, which enters the B2B industrial market in 2021. Main research target of the bachelor thesis was find out and describe, which communication channels is preferred by end users of technology, to address …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82890
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82890
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
The Effectiveness of the Economic Diplomacy of the Netherlands. A Study at the Embassy in Slovenia
Froukje Zuidema -
Zaváděcí marketingová kampaň uvedení letadla Legend na trh
Lucie Smékalová -
Analýza marketingové komunikace při uvedení nové verze na trhu již etablovaného výrobku společnosti Citrix Systems
Zuzana Záhorová -
Dopady technologických inovací na trh práce ve vybraném průmyslovém odvětví
Petr Skoták -
Průmysl 4.0 jeho dopad na trh práce a požadavky na zaměstnance
Hana Leva -
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy a návrhy na zlepšení jejího postavení na trhu v ČR
Kateřina Kozlová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Dopady 4. priemyslovej revolúcie na trh práce a kvalitu pracovnej sily.
Romana Krajňáková