Karina Toporova

Bachelor's thesis

Digitalization and branding management in the fashion industry

Digitalizace a brand management v módním průmyslu
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na určení vlivu digitalizace v módním průmyslu. Cílem je porovnat zkušenosti zákazníků v procesu využívající digitální prvky a v procesu bez digitálních prvků. Teoretická část se věnuje módnímu průmyslu a digitalizaci. V praktické části je představena případová studie firmy a analýza zkušeností zákazníků založená na využití digitálních prvků. Výsledkem této práce je přezkoumání …more
Abstract:
The Bachelor Thesis focuses on the determination of the impact of digitalization in the fashion industry. The goal is to compare customer experience using a process with digital elements and a process without digital elements. The theoretical part provides information about fashion industry and digitalization. The practical part illustrates the case study of the firm and customer experience analysis …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2018
  • Supervisor: Felipe Martínez
  • Reader: Karel Pernica

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73927