Digitalization and branding management in the fashion industry – Karina Toporova
Karina Toporova
Bakalářská práce
Digitalization and branding management in the fashion industry
Digitalizace a brand management v módním průmyslu
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na určení vlivu digitalizace v módním průmyslu. Cílem je porovnat zkušenosti zákazníků v procesu využívající digitální prvky a v procesu bez digitálních prvků. Teoretická část se věnuje módnímu průmyslu a digitalizaci. V praktické části je představena případová studie firmy a analýza zkušeností zákazníků založená na využití digitálních prvků. Výsledkem této práce je přezkoumání …víceAbstract:
The Bachelor Thesis focuses on the determination of the impact of digitalization in the fashion industry. The goal is to compare customer experience using a process with digital elements and a process without digital elements. The theoretical part provides information about fashion industry and digitalization. The practical part illustrates the case study of the firm and customer experience analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73927
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Felipe Martínez
- Oponent: Karel Pernica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73927
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of ERP in the Operations Management Performance Objectives
Ana Milena Montesdeoca Breilh -
Operation Management Objectives in a Service Operation
Aydar Ageev -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
Emmanuel Selase ASAMOAH -
Proces digitalizace a Industry 4.0 v oblasti řízení kvality značky ve ŠKODA AUTO a.s.
Marek Hamala -
Projektové řízení brandu, v praxi aplikované na módní značku Bazar Bar
Olga Šlégrová -
Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu
Nikola Poláchová -
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
Patrycja Szuściková