Karina Toporova

Bakalářská práce

Digitalization and branding management in the fashion industry

Digitalizace a brand management v módním průmyslu
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na určení vlivu digitalizace v módním průmyslu. Cílem je porovnat zkušenosti zákazníků v procesu využívající digitální prvky a v procesu bez digitálních prvků. Teoretická část se věnuje módnímu průmyslu a digitalizaci. V praktické části je představena případová studie firmy a analýza zkušeností zákazníků založená na využití digitálních prvků. Výsledkem této práce je přezkoumání …více
Abstract:
The Bachelor Thesis focuses on the determination of the impact of digitalization in the fashion industry. The goal is to compare customer experience using a process with digital elements and a process without digital elements. The theoretical part provides information about fashion industry and digitalization. The practical part illustrates the case study of the firm and customer experience analysis …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: Felipe Martínez
  • Oponent: Karel Pernica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73927