Theme Aimed Intensive Language Course – Mgr. Lenka Zelenková
Mgr. Lenka Zelenková
Bakalářská práce
Theme Aimed Intensive Language Course
Theme Aimed Intensive Language Course
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obecnými zásadami, jak připravit tematicky zaměřený intenzivní jazykový kurz, jak zvládnout jeho organizaci, plánování a výběr vhodného tématu. Je zde popsána důležitost týmové práce a výuka dospělých s důrazem na zážitkovou pedagogiku. V praktické části je předložen plán čtyřdenního intenzivního jazykového kurzu ve Fryštáku, včetně uvítacího večera, celodenní a noční …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the general principles for organising a theme aimed intensive language course, how to manage its organisation, planning and choice of a suitable theme. The importance of team work is described, with the focus on adult learners and experiential learning.The practical part presents the plan of the four-day intensive language course in Fryšták, including the Opening ceremony …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/emxhy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Suchý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory
Tomáš Andrášik -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Intensive experiential language course
Bronislav Sobotka -
Preparation and organization of an intensive language course
Helena Matoušková -
Experiential learning online: A comparative case study of Intensive Language and Methodology course at the Faculty of Education, Masaryk University
Ewa Otwinowska -
Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory
Tomáš Andrášik -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Intensive experiential language course
Bronislav Sobotka